کاربرد فرز و مینی فرز

کاربرد فرز و مینی فرز
مینی فرز (Mini Grinder) چیست؟ مینی فرز یک دستگاه چندکاره است که می‌تواند کارهای مربوط به سنگ برش و سایش را انجام دهد. علاوه بر برش و سایش، این ابزار قادر به پولیش، ترمیم قطعات فلزی و حتی برداشتن ضایعات اضافه از روی قطعات است. در مشاغل مختلف مانند جوشکاری، سنگ تراشی، ساخت‌وساز، و کارهای مرتبط با چوب، می‌توانید از مینی فرز استفاده کنید تفاوت‌های فرز با مینی فرز برای آگاهی …
ادامه مطلب

مزایا و معایب اجاره یا کرایه ابزار چیست؟  

مزایا و معایب اجاره یا کرایه ابزار چیست؟  
اجاره یا کرایه ابزار باعث می شود تا بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. اگر بخواهید ابزاری را اجاره کنید، می توانید ابزارها را با هم مقایسه کنید و یکی از بهترین برندها را برای کار خود انتخاب کنید. اگر فضای کافی برای نگهداری ابزار ندارید، اجاره یا کرایه ابزار باعث می شود تا بتوانید بعد از استفاده از ابزار، بدون اینکه نگران نگهداری آن باشید، آنها را تحویل دهید.
ادامه مطلب

ابزار تخریب ساختمان

ابزار تخریب ساختمان
در صورتی که نیاز به تخریب سطوح و مقاطع بتنی باشد نیاز به اجاره ابزار تخریب به خصوص چکش تخریب است این ابزار برای تخریب کاربرد زیادی دارد و البته که می توان بتن را برش داد و یا تخریب نماید. کلنگ از دیگر ابزار های مهم تخریب ساختمان است و معمولاً دارای یک سر فلزی و یک دسته مخصوص است.
ادامه مطلب